De gamle er fortsatt eldst!

Da gikk det dessverre slik det måtte, Jenny løp tårekvalt ut fra skal vi danse!
 

Det skulle man ikke tro, etter den massive pr'en hun har fått siden hun slo gjennom som "Grandiosa baben". Hun har vært et hett tema på pubertale guttefora. Halvnakne wet t-shirt- og klinebilder med venninner har frekventert nettet lengre tid. Musikkvideo i Norge og reklamefilm i det store utland, med selveste "Ray Key" Jo - Jenny Skavlan har fått en merkekjennskap og publisitet, DnB Nor og spydesset Torkilsen ikke er i nærheten av.


Men det holdt dessverre ikke.


Norge svikter sine favoritter, ble det skrevet i lørdagens VG - FEIL, Norge svikter ikke, men målgruppen til Jenny svikter!


De som derimot ikke svikter er "gamlissene" Sett fra Månens makroperspektiv, forbi tårene til Jenny og Egor, kan man vel konkludere med at de "gamle" fortsatt er eldst. De er mange, kapitalsterke, betaler sine egne telefonregninger, stemmer på det tradisjonelle og sikre.

Sist men ikke minst: Gamlissene har medievaner som tyder dithen at de holder seg hjemme foran tv-apparatene, søker på internettet og stemmer som besatte hver bidige fredagskveld!


Koden for når og hvordan man skal nå ut til denne gruppen er herved løst: Godt helgevær og Grand Prix!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Velkommen til Confetti blogg

Velkommen til Confetti blogg

4, Oslo

Confetti jobber med markedsføring på Internett. Vi tilbyr: Medierådgivning-og kjøp. Internettskoler og foredrag. Søkeordsmarkedsføring. Statstikk og research. Brukervennlighetstester. På denne bloggen vil vi dele våre erfaringer og tanker innenfor de områdene vi jobber med.

Kategorier

Arkiv

hits