Nedgangstider, tror ikke det!

Det er som jeg har sagt lenge, ihvert fall de siste månedene når diskusjonens bølger har gått høyt, jeg tviler på at vi er inne i nedgangstider (det kanskje blir litt semantikk dette), uten det er mer en minking av enorm vekst! Man kan jo si at det er en nedgang, men det er å si at glasset er halvtomt isteden for halvfullt!
To artikkler fra dagens Kampanje sier også noe annet, reklameveksten årets første syv måneder er nesten 10 %, artikkel står her,  og Lilleborg som er Norges særdeles største annonsør skal øke annonseringen til neste år, artikkelen står her.

Det som jeg tror kommer til å skje er at kampen om annonsekronene kommer å bli tøffere enn noen gang, og at nettet kommer til å spise en større del av den kaken! Dette kommer å stille enda høyere krav både til mediebyråer, annonsører og reklamebyråer, men hvem mår ikke godt av tøff konkurranse?


- Nikki

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Velkommen til Confetti blogg

Velkommen til Confetti blogg

4, Oslo

Confetti jobber med markedsføring på Internett. Vi tilbyr: Medierådgivning-og kjøp. Internettskoler og foredrag. Søkeordsmarkedsføring. Statstikk og research. Brukervennlighetstester. På denne bloggen vil vi dele våre erfaringer og tanker innenfor de områdene vi jobber med.

Kategorier

Arkiv

hits