Twitter-ti-tei

Jeg misunner ofte "kidsa" som ble fdt en gang p ttitallet, for de hiver seg med iver og stor brukerglede over nye sosiale tjenester som kommer. Facebook fases ut til fordel for Twitter - skal vi tro den kende skrivingen om fenomenet Twitter, og frafallet av brukere p Facebook. P Dagladet var det en lengre artikkel i gr om "det nye Facebook" (les artikkelen her), der journalisten synser rundt om Twitter har Facebook-potensiale. Som Facebook kommer veksten i Norge omlag et r etter at tjenesten begynte rre p seg internasjonalt. N er ikke Facebook s spennende lenger for min egen del. Profilen min fylles opp av en masse YouTube-rl som venner og bekjente poster i tide og utide. Jeg registerte meg p Twitter en gang i fjor, etter at jeg hadde lest om tjenesten i papiravisen New York Times, men m vel innrmme at jeg ikke helt skjnte hva Twitter skulle gjre for meg - der og da. N tror jeg jeg smertelig m innse at jeg muligens er for gammel (eller satt??!!) for bli den store twitteren. Jeg har ikke behov for legitimere til enhver tid hvor jeg er eller hva jeg gjr. Vet jo at de mest benyttede samtaleemnene via mobilnettet er "Hvor er du?" eller "Hva gjr du 'a?" - s det vil nok bli en stor flokk twittere etterhvert denne vren. Personer som har et sosialt nettverk rundt seg og er litt mer p farten enn en smule overarbeidet smbarnsmor... Men jeg tar gjerne imot innspill p hvordan Twitter kan vre en tjeneste jeg kan bli avhengig av :-)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Velkommen til Confetti blogg

Velkommen til Confetti blogg

3, Oslo

Confetti jobber med markedsfring p Internett. Vi tilbyr: * Medierdgivning-og kjp * Internettskoler og foredrag * Skeordsmarkedsfring * Statstikk og research * Brukervennlighetstester P denne bloggen vil vi dele vre erfaringer og tanker innenfor de omrdene vi jobber med.

Kategorier

Arkiv

hits